Η αποψή μου στο in.gr στις 19 Οκτ 2007

 

Η άποψη μου στο in.gr στις

9 Οκτ 2007

 

Το ιστολόγιο του Κώστα Καββαθά για το Αεροδρόμιο του Ελληνικού

 

Παρ 19/10/2007 3:29 μμ
'Είναι εντυπωσιακό πόσους πολλούς έχει πείσει η πρόταση του κ. Μάνου για το Ελληνικό. Πρέπει να ομολογήσω ότι έχω μείνει άφωνος με την συντριπτική αποδοχή που συναντάει η παραπλανητική πρόταση του κ. Μάνου. Όλοι έχουν δει το τυράκι μα κανείς (πλην ελαχίστων) δεν βλέπει την φάκα!!!
Το αεροδρόμιο του Ελληνικού δεν πρόκειται ποτέ να γίνει πάρκο, ούτε φυσικά θα γίνουν πάρκα σε άλλες περιοχές της Αθήνας όπως δεν έγιναν και μέχρι σήμερα, και δεν μένει παρά να περιμένουμε για να επιβεβαιωθώ δυστυχώς.
Η πρόταση  του ΥΠΕΧΩΔΕ, που σημειωτέον έμεινε αναλλοίωτη στο πέρασμα τριών κυβερνήσεων, (πολύ ύποπτο για την Ελλάδα, που αλλάζουν τα πάντα ακόμα και με αλλαγή Υπουργού και όχι Κυβέρνησης, προφανώς οι κυβερνήσεις αλλάζουν, τα συμφέροντα παραμένουν τα ίδια, όπως και οι εντολείς), και του κ. Μάνου που μας προέκυψε τελευταίως ως ένθερμος υποστηρικτής αυτής της ίδιας πρότασης, είναι παραπλανητική, είναι Δούρειος Ίππος για την λεηλασία του χώρου και τίποτε άλλο.
Ένας από τους λόγους της δημιουργίας του νέου αεροδρομίου ήταν και η λεηλασία της έκτασης του παλιού αεροδρομίου. Αυτός είναι και ο λόγος της σπουδής με την οποία μεταβιβάστηκε η έκταση στα Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα από την τότε κυβέρνηση Σημίτη. Αυτός ήταν και ο λόγος που επιστρατεύτηκαν οι ‘’οργισμένοι πολίτες’’ για να φύγουν τα αεροπλάνα της γενικής αεροπορίας που είχαν καταφύγει εκεί μετά το κλείσιμο του Μαραθώνα με την απειλή ότι θα τα κάψουν αν δεν φύγουν, για να αποφευχθεί η de facto κατοχύρωση του σαν αεροδρόμιο και χάσουν την κονόμα.
Ο στόχος είναι ένας και μοναδικός : Να ‘’εκμεταλλευτούν’’ την έκταση οι κατασκευαστικές εταιρείες για τη δημιουργία κατοικιών, καταστημάτων, εμπορικών κέντρων, ξενοδοχείων και ότι άλλο μπορεί να τους αποφέρει σύντομο και σίγουρο κέρδος. Τα έχει δηλώσει αυτά ευθαρσώς ο κ. Σουφλιάς επανειλημμένως.
Τα περί πάρκου είναι απλώς το προπέτασμα που σκεπάζουν το βρώμικο σχέδιο, και απ’ότι φαίνεται είναι πολλοί αυτοί που βοηθούν στο στήσιμο του, μεταξύ αυτών και ο κ. Μάνος. 
Το καλύτερο που μπορούν να περιμένουν οι θιασώτες του πάρκου είναι μια …παιδική χαρά και αυτή σε άθλια κατάσταση, χαμένη κάπου ανάμεσα στα σπίτια και στα εμπορικά καταστήματα.
Η μόνη ρεαλιστική πρόταση πραγματικά αυτοχρηματοδοτούμενη είναι να παραμείνει το Ελληνικό ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ, ταυτόχρονα πίστα F1, ταυτόχρονα πράσινος ανοιχτός χώρος όμορφος και διαμορφωμένος, μουσεία αεροπορικά και τεχνολογικά για να ξεστραβωθούμε, ένα πραγματικό τεχνολογικό πάρκο με πολλές ελεύθερες εκτάσεις για δέντρα και πράσινο.
Ένας πόλος έλξης για παιδιά και μεγάλους, ένας χώρος παραγωγικός, κληρονομιά για τις γενιές που έρχονται και όχι ντουβάρια και μπίζνες σύμφωνα με το …όραμα των Σουφλιά, Μάνου, και όλων των προηγούμενων Εθνοσωτήρων πολιτικών της ρεμούλας, που σαφώς ελέγχονται και εντέλλονται από τους ισχυρούς του τόπου.' Κώστας Μακρής.

Τρι 9/10/2007 12:35 πμ
'Είναι πολύ εντυπωσιακό που υπάρχουν ακόμα Έλληνες που πιστεύουν στα λόγια των διεφθαρμένων Ελλήνων πολιτικών. Όλη η ιστορία γύρω από τη δημιουργία πάρκου στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού είναι μια τεράστια απάτη, καλοστημένη και όμορφα καμουφλαρισμένη. Το παλιό αεροδρόμιο έκλεισε για να γίνει οικόπεδα και σπιτάκια (αυτό το είδος που σπανίζει στην Αθήνα σήμερα!!!).
Χωρίς ίχνος ντροπής ο σημερινός Υπουργός (καταστροφής) του περιβάλλοντος επιμένει να εφαρμόσει το σχέδιο του κ. Σημίτη για την οικοπεδοποίηση του παλιού αεροδρομίου του Ελληνικού με την πρόφαση ότι με την ‘’αξιοποίηση’’ αυτή θα εξοικονομήσει χρήματα για να ανασάνει η Αθήνα!!! Δεν χωράει καμιά αμφιβολία ότι μας θεωρεί εντελώς ηλίθιους όλους ο κ. Σουφλιας όταν λέει ότι θέλει να χτίσει το Ελληνικό για να εξοικονομήσει χρήματα και να γκρεμίσει οικοδομικά τετράγωνα στην Κυψέλη για να ανασάνει η Αθήνα!!! Φοβερή ιδέα την οποία υποστηρίζει φυσικά και ο κ. Μάνος η άλλη διάνοια της Ελληνικής πολιτικής σκηνής. Το τραγικότερο όλων είναι ότι γίνονται πιστευτοί από μεγάλη μερίδα του κόσμου…
Τα ίδια μας έλεγε πριν μας κάνει την χάρη και πάει σπίτι του και ο κ. Σημίτης.
Κάθε χρόνο καίμε και από ένα ολόκληρο βουνό γύρω από την Αθήνα, και αφού το κάψουμε έρχεται το διεφθαρμένο κράτος και νομιμοποιεί τους εμπρηστές, και σε λίγο εμφανίζονται οι βιλίτσες και οι πολυκατοικίες, και μετά εκπονούμε σχέδια για να ανασάνει η Αθήνα κάνοντας (υποτίθεται) πάρκο το Ελληνικό που έχει μέγεθος το ένα εκατομμυριοστό η λιγότερο απ’ ότι κάηκε μόνο φέτος γύρω από την Αθήνα, και αφού δώσουμε και το φιλέτο της περιοχής για οικιστική ανάπτυξη (ήπια πάντα κατά τους κυρίους: Λαλιώτη, Σημίτη, και Σουφλιά κατά σειρά, γιατί η ιστορία αυτή, (ή η κομπίνα,) είναι διαχρονική και διακομματική.
Η ιδανική λύση, η οικονομικότερη, η ασφαλέστερη, και η πλέον αποδοτική για το Αεροδρόμιο του Ελληνικού είναι αυτή που έχει διατυπωθεί από ειδικούς και μη, πολύ πριν αποφασιστεί το οριστικό κλείσιμο του και είναι η εξής:
Το Ελληνικό οφείλει να μείνει Αεροδρόμιο κατ' αρχάς, γιατί είναι αδιανόητο να καταργείς ένα στρατηγικό χώρο όπως αυτός ενός αεροδρομίου, και φυσικά αυτή είναι και η μόνη πρακτική σε όλο τον κόσμο, (εκτός από την μπανανία της Ελλάδας).
Αεροδρόμιο λοιπόν για την Γενική αεροπορία, για την Πολεμική Αεροπορία, για την Πυροσβεστική, για το ΕΚΑΒ, για τις Αερολέσχες, και για όποια άλλη ελαφρά αεροπορική δραστηριότητα. Ταυτόχρονα μπορεί να είναι και αυτοκινητοδρόμιο, γιατί όπως λένε και οι γνωρίζοντες το αυτοκινητοδρόμιο πρέπει να είναι κάπου που να μπορεί να πάει ο κόσμος, και μάλιστα ο πολύς κόσμος για να είναι αποδοτικό, και όχι στα Κράβαρα που θα πάνε ελάχιστοι και φυσικά κανείς δεν πρόκειται να επενδύσει σε αυτό.
Οι ελεύθερες εκτάσεις εκτός του αεροδιαδρόμου και ίσως και του λοιπού αυτοκινητοδρομίου μπορούν φυσικά να δενδροφυτευτούν και να είναι ταυτόχρονα και ένα θαυμάσιο πάρκο.
Σαν αεροδρόμιο θα είναι υπό την εποπτεία της ΥΠΑ όπως ήταν μέχρι πριν το κλείσιμο, και έτσι δεν θα κινδυνεύει από τους διάφορους που θα επιβουλεύονται πάντα κομμάτια του, (Δήμοι, Ιδιώτες, κλπ).
Τα πρώην υπόστεγα της Ολυμπιακής μπορούν να γίνουν Αεροπορικά μουσεία, από αυτά που δεν έχει η ψωροκώσταινα, εν αντιθέσει με κάθε άλλη ανεπτυγμένη χώρα για να τα επισκέπτονται τα παιδιά αντί να καρφώνουν τις σύριγγες στις φλέβες τους μέσα στο υποτιθέμενο πάρκο.
Δεν χρειάζεται να μετακινηθεί το Κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας της χώρας που εδρεύει εκεί και είχε ανακαινιστεί και εκσυγχρονιστεί …λίγο πριν κλείσει το αεροδρόμιο με τεράστιο κόστος.
Σαν αεροδρόμιο ο χώρος θα μείνει για πάντα ανοιχτός και ελεύθερος και θα είναι μια ευλογία για όλους τους περίοικους, αντί να τους φορτώσουν στην περιοχή 10,000 κατοίκους (εκτίμηση του κ. Σουφλιά για την πόλη που θέλει να δημιουργήσει εκεί…)
Θα είναι ένας χώρος δημιουργικός για τους νέους της χώρας, για να ασχοληθούν με όμορφα αθλήματα γύρω από την αεροπορία και το αυτοκίνητο, μπας και ξεφύγουν μερικοί από την γοητεία της στρογγυλής θεάς.
' Κώστας Μακρής